måndag 4 maj 2015

Mitt tonårsbarn mår illa

Vi är så glada över att kunna berätta att en ny föräldragrupp planerar att köra igång i september, en föräldragrupp där man får träffa andra med liknande erfarenheter, som också har tonårsbarn som mår illa. Kolla här:


"Mitt tonårsbarn mår illa" - föräldragrupp startar i Nykarleby i september.
Vad är det frågan om? Går det över? Hur allvarligt är det? Vad beror det på? Har jag gjort nåt fel? Varför just vår familj? Vad ska jag göra? Hur ska jag göra? Kan jag göra något? Vad ska andra säga? Varför blir jag så arg? Vågar jag ställa krav? Borde jag vara tyst? Varför har jag svårt att sätta gränser? Hur ska vi lära oss tala med varandra?
Kom med på en föräldragrupp bestående av fem tillfällen ...där du träffar andra med liknande erfarenheter och får svar på dessa frågor och många fler!
Camilla Pitkänen, psykiatrisk sjukskötare/familjeterapeut leder gruppen.
STARTDATUM: vecka 37, veckodag och klockslag meddelas till deltagarna senare
DELTAGARANTAL: max 10 st
PLATS: Nykarleby HVC
ARRANGÖR: Svenska Österbottens Anhörigförening r.f.
ANMÄLAN/MERA INFO:soafrf@gmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar