torsdag 8 september 2016



Psykosociala förbundet har fått en ny praktikant till regionkansliet på G18. Här får han presentera sig.




Hej, jag heter Patrik Simberg och ska arbeta i två månader som praktikant vid Psykosociala förbundets regionalkansli i Helsingfors. Till mina arbetsuppgifter kommer att höra bland annat skrivandet av blogginlägg och reportage för tidningen Respons. Dessutom kommer jag att översätta material från finska till svenska. Jag ser fram emot att få jobba med personalen på Psykosociala förbundet i Helsingfors, och i Jakobstad per Skype mm. Till mina favorituppdrag hör intressanta personintervjuer som kanske ger rum för filosofiska reflektioner, och jag har viss inblick i temat psykisk hälsa med livet som lärare. Ni når mig på pasimberg@gmail.com.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar