måndag 5 november 2018

Ledarskapspraktik



Hej!

Mitt namn är Sandra och jag studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia i Vasa. Under min studietid har jag inriktat mig på ungdomsarbete och mental- och missbrukarvård. Nu är jag ute på min 12 veckor långa ledarskapspraktik, varav 6 veckor har jag äran att få vara här på Psykosociala förbundet i Jakobstad. Jag är nu inne på min femte och näst sista vecka här. Under dessa veckor har jag bland annat fått delta i pilotprojektet Yam, vilket har varit otroligt intressant och lärorikt. Jag har länge intresserat mig för förbundets verksamhet och YAM-projektet och därför ville jag gärna ha min avslutande praktik här.
Här på förbundet har jag fått jobba med härliga kollegor och dagarna bara flyger iväg. Jag är tacksam över att jag har möjligheten att få ha min avslutande praktik här på förbundet.

Ha det bra!
/Sandra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar