onsdag 10 februari 2016

Vår nya gästbloggare

Hej!
Jag heter Monica Björkell-Ruhl och jag är Psykosociala förbundets nya gästbloggare. Jag är inte-ännu-40 ;-) och bor i Helsingfors tillsammans med min man, vår son och vår katt.

Jag är bland annat coach och föreläsare. Just nu utbildar jag mig till erfarenhetsexpert och skriver en  bok. Jag engagerar mig i frågor kring mental hälsa och ohälsa och barn med specialbehov och deras familjer.

Skrivande, psykisk hälsa och ohälsa och att inspirera människor är några av de saker som jag brinner för. Tre flugor i samma smäll -  bättre än det kan det väl knappast bli. Två gånger i månaden kommer mina blogginlägg att publiceras på bloggen. Jag ser verkligen framemot att börja blogga på förbundets blogg! 

Med vänliga hälsningar,
Monica


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar