tisdag 17 juni 2014

Skärgårds-tack

Hej på er! Som vi har berättat tidigare här på bloggen hölls förra veckan ett skärgårdsläger ute på vackra Houtskär. Och idag överraskades vi av härlig feedback från några av deltagarna. Två fina dikter landade på kansliet - utformningen ser ni på bilderna. Så här skriver kursdeltagarna:

Jag vill likt en fjäril,
flyga fritt över ängarna,
suga i mig blomstrens nektar,
känna smaken av dess sötma,
bli smekt av sommarvinden.
Jag vill vara fri att flyga,
vart jag vill,
känna solens vingslag och vinden
i mitt hår.
Efter denna vecka känner jag mig
lätt som en fjäril som kan flyga
fritt, tacksam från mitt hjärta
att jag fick denna möjlighet.
NI ÄR VÄRDEFULLA! TACK!
Varma kramar, Maren


På sommarläger vi alla vara
innerst inne, vill vi vara bara
ingen stress, ångest eller oro
vi vill hellre låta saker bero.
Kompisar, vänner, kalla det
vad ni vill.
Denna vecka har ni för
mig funnits till.
Tack ska ni ha,
vänner fina.
Finns risk för att jag
på fredag börjar grina.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar