onsdag 6 april 2016

Regionkansliet har fått en praktikant. Välkommen med i gänget, Tobias!




Hej, mitt namn är Tobias Wulff, jag har just börjat som praktikant här på Psykosociala förbundets regionkansli på G18 i Helsingfors.
Jag är en lugn kille på 24 år, vänlig, trevlig, lugn, artig, ibland är jag lite väl tystlåten.
På fritiden lyssnar jag på musik, är speciellt intresserad av musik inom Metal-genren som ni säkert kan se på bilden (nudge nudge, wink wink).
Men uppskattar såväl klassisk musik samt filmmusik, jag läser mycket böcker, tittar på filmer, tv-serier, går på bio.
Jag valde "the lone-wolf"- livsstilen när jag inte fann någon slags vettighet med supandet, har heller aldrig rökt eller tagit droger.
Jag är också jätteintresserad samt passionerad av datorvärlden samt att hjälpa andra människor med problem inom IT.
Jag gillar att äta god mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar